תנאי הרכישה באתר
תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת הזמנת תוכנית באתר https://born-free-site.local:8890/ (להלן: "האתר", "דף הנחיתה").ועמוד התשלום https://morning-sale.page/wxfhl0 (להלן: "עמוד התשלום") (להלן דפים אלו וכל אתר אחר מטעם החברה במאוחד : "האתר") קרא אותם בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין מפעילת האתר, בורנפרי אונליין בע"מ (להלן: "החברה", "חברתנו"). התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים גם לנשים.
הבהרה לגבי החברה ושירותיה
החברה בורנפרי אונליין בע"מ (להלן: החברה) מספקת תוכנית דיגיטלית שנתית לשחרור מתלות בפורנוגרפיה, דרך התפתחות אישית וצמיחה, במטרה להשתחרר מהרגלים שאינם מיטיבים, כמו צפייה בפורנוגרפיה מעבר לשליטה העצמית והרצון עד כדי פגיעה באיכות החיים.
התוכנית מבוססת על אינפוגרפיקה אינטראקטיבית, סקרים, מסמכי עבודה והנחיות ואפילו יומן מסע אישי. בתור עזרי תמיכה יצרנו מענים אוטומטיים לשאלות, פורום אנונימי למשתתפי התוכנית ועוד הפתעות שיעזרו לך להישאר בתוכנית ולהתמיד בה.
במהלך 24 השבועות הראשונים בתוכנית,תקבל בכל יום תוכן חדש ולעיתים קרובות עבודה אישית, בהדרכה ובהמחשה כיצד להשתחרר מרמת התלות. הכל בדרך שלך ובזמן שלך, בSMS, בווטסאפ, באפליקציה ייעודית, בטלגרם או במייל. כמשתתף בתכנית הליווי תתבקש להקדיש לתוכנית כמה דקות מדי יום, אבל היא בעיקר תדרוש ממך עבודה פנימית. להסכים לזוז, לשנות חשיבה, לפתוח את הלב ולהעז להשתנות. התוכנית בנויה כך, שדרוש שיתוף פעולה מצידך, על מנת להתקדם בתוכנית ולקבל תוכן חדש.
בכל שבוע אנחנו נעבור יחד מנושא לנושא. נתחיל את השבוע בהכרות עם הנושא שעליו נעבוד, באמצע השבוע נגיע לעיקר התוכן השבועי תוך הכרות עמוקה ובשילוב דוגמאות, נתמקד בכלים נוספים שיוכלו לסייע לנו בהתמודדות ובסוף השבוע, נסכם את השבוע החולף ונשאל את עצמנו מה לקחנו מהשבוע הזה הלאה. בכל שלב אתה תוכל לתעד את חוויותיך ורשמיך מהתכנית ביומן מסע אישי, הגלוי רק בפניך.
לאחר למידה משותפת ב24 שבועות הראשונים של התכנית, אנחנו נעבור לחלק השני של התכנית – שלב ההטמעה. במהלך 24 השבועות הנוספים (שבועות 24-48) , תהיה חזרה על התוכן, בעצימות ותדירות גבוהה אך לא יומיומית, מתוך מטרה להטמיע את הנלמד ולאפשר תמיכה לאורך זמן בהרגלי החיים החדשים שתיקח על עצמך.
התוכנית נועדה לסייע למתמודדים עם תלות בפורנוגרפיה, כשירים ובוגרים, מגיל 18 ומעלה, לשפר את אורח חייהם הבריאים, שירות אשר מטרתו להעניק תמיכה בתחומים שאינם נחשבים טיפוליים ולהביא לשיפור איכות החיים של המשתתפים
השירותים הניתנים על ידי החברה אינם מהווים טיפול רגשי, פסיכולוגי, פסיכיאטרי או רפואי ואינם כוללים או מחליפים אבחון או טיפול רגשי, קליני, מקצועי, מוסמך וכד' בתחום בריאות הנפש, כולל טיפול רגשי ו/או פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או תרופתי ו/או אשפוזי ו/או התערבות טיפולית מוסמכת וכיוצ"ב, ולכל היותר יש להתייחס אליהם כאל טיפול משלים, שאינו מקצועי, במטרה לאמץ הרגלים לאורח חיים בריא, המשלב בצורה הוליסטית מגוון שיטות כגון NLP, שיטת המסע, טנטרה, אדוות הלב, שמאניזם, הוֹאוֹפּוֹנוֹפּ֫וֹנוֹ ונסיון חיים עשיר.
(להלן הכל במאוחד: "התוכנית" או "השירות" או "השירותים").
החברה אינה עוסקת בשום אופן בטיפול בהפרעות/מחלות רפואיות, רגשיות או נפשיות וככל והלקוח סובל מבעיה רפואית או נפשית, החברה ממליצה לפנות מיידית לפסיכולוג, פסיכיאטר, רופא או מטפל מוסמך לצורך קבלת טיפול מקצועי, שכן החברה אינה מחליפה או מסתייעת בגורמי מקצוע כאמור.
הלקוח מצהיר כי הוא מבין את מהות השירותים המוצעים, וכי השירותים אינם מהווים טיפול פסיכולוגי, וכי אם הוא סובל ממצב רפואי או נפשי כלשהו, הוא יפנה לגורם מוסמך לטיפול מקצועי.
הסכמת הלקוח לתנאים אלו, לרבות, מהווה אישור, כי קרא בקפידה את התנאים, לרבות את מדיניות הפרטיות של החברה, מצא את החברה ושירותיה מתאימים לצרכיו וכן מצא, כי הלקוח מתאים ועונה על ההגדרות שהגדירה החברה, בדבר הגורמים להם מיועד השירות. לחברה הזכות, אך לא החובה, לבצע בדיקה פרטנית ו/או מדגמית, בדבר התאמת מי מלקוחותיה לשירותיה, לרבות באמצעות שאלון, ובמידה והלקוח ימצא כבלתי-מתאים, למי מן השירותים ו/או לכולם, תהא החברה רשאית, שלא לקבלו לחוג לקוחותיה ו/או לסיים כל קשר עימו, אף אם החל ללא חשיפת הפרטים האישיים.
תהליך הזמנה דרך האתר
בתהליך הזמנה דרך האתר, תתבקש להסדיר תשלום, לרבות פרטי כרטיס אשראי ישראלי תקף שבבעלותך, שניתן לחייבו ולסולקו בישראל, וחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את עסקת הרכישה שביצעת. ניתן יהיה לבצע חיוב בטלפוני ו/העברה בנקאית בכפוף לפניה לשירות הלקוחות של החברה במייל bornfreeonline1@gmail.com..
חברתנו עושה מאמצים, על מנת לבקש ממך בתהליך ההזמנה, פרטים מזהים מינימליים, אם בכלל, בדגש על פרטים שקיימת חובה טכנית להעברת לגורם הסולק, ובכל מקרה, ככל וחברתנו לא תהיה חייבת לשמור בידיה תיעוד או פרטים מזהים, נבחר שלא לעשות כן.
החברה לא תעביר פרטים המצויים בידיה, לגורמים אחרים, למעט ככל ותחול עליה חובה חוקית לעשות כן, לפי שיקול דעתה.
ככל ותתבקש להזין שם משתמש וסיסמה, הינך רשאי לבחור בשם, כינוי וכו', שאינם חושפים את פרטיך האמיתיים והינך מתבקש לזכור פרטים אלו לשמור אותם ברשותך, לשם המשך גישה ושימוש לאתר ולתוכנית. ידוע למשתמש, כי ההקפדה על דיסקרטיות ואנונימיות המשתמש, עשויה להקשות בעתיד על זיהוי המשתמש, במידה ולא ימציא לחברה פרטי רישום מדוייקים והחברה תהיה פטורה מכל חבות או אחריות, למלא בקשה מצד משתמש, לרבות לביטול ו/או שחזור, שלא ימציא לחברה פרטים אלו.
רק לאחר שהחברה תוודא שהסדרת תשלום, לרבות שכרטיס האשראי שלך תקף, תחל החברה באספקת השירותים שהזמנת.
החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת השירות כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים או במערכות צד שלישי, שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או האספקה.
מחירים ותנאי תשלום
המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם כן צויין לידם במפורש אחרת.
החברה רשאית לעדכן את מחירי השירותים מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה.
למעט ככל ויוסכם מפורשות אחרת, החברה תגבה את התמורה בגין השירות שהזמנת באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, בהתאם למספר התשלומים שתבחר (בכפוף לאישור חברת האשראי). מבחינת החברה, תוכל לבחור עד 12 תשלומים חודשיים שווים וזו גם האופציה המומלצת מצד החברה. לתשומת ליבך, יכול וחיוב כאמור יתפוס אצלך מסגרת בגובה יתרת התמורה.
במידה ובתהליך הרכישה תפתח בפניך אפשרות לחיוב שלא באמצעות כרטיס אשראי ו/או שלא בחיוב אחד ובכפוף לבקשתך ולאישור חברת האשראי, יבוצע החיוב בדרך זו.
לתשומת לב: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של השירות ונאפשר לך לאשר כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם לא תאשר זאת בתוך שלושה ימים או אם תסרב לרכוש את השירות במחירו הנכון, לא נהיה חייבים לספקו לך, ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלפי החברה.
קופונים והנחות
החברה תהא רשאית, מעת לעת, לפרסם ו/או להעניק, קופונים ו/או הנחות, למי משירותיה, הכל בתנאים כפי שתחליט החברה.
ככל והלקוח יהא זכאי לקבל ו/או לממש הנחה או קופון כאמור, הלקוח יתבקש להזין קוד קופון/הנחה בעת ביצוע ההזמנה, טרם אישור התשלום הסופי.
הזנת קוד קופון תקף תזכה את הלקוח בהנחה בהתאם לתנאי הקופון הספציפי. סכום ההנחה יוצג ללקוח באופן ברור לפני אישור העסקה הסופי.
לא ניתן לממש יותר מקופון אחד לעסקה, אלא אם צוין אחרת במפורש בתנאי הקופון.
תוקף הקופון יצוין במפורש על גבי הקופון. לא יכובדו קופונים שפג תוקפם.
החברה רשאית לשנות את תנאי המבצעים והקופונים מעת לעת.
קופון שלא נוצל יפקע ולא יהיה ניתן לממשו או לקבל החזר בגינו.
זכות ודרכים לביטול עסקה
חברתנו מאפשרת ביטול הרשמה לתוכנית, וקבלת החזר מלא בגין כל סכום ששולם בפועל עבור התוכנית, וזאת במהלך התקופה שממועד ההרשמה ועד לחלוף 17 יום ממועד תחילת התוכנית. בדרך זו, יכול הלקוח להתחיל בתוכנית, להתרשם אישית מיטיבה ורק לאחר מכן להחליט, האם התוכנית מתאימה למטרותיו. ההמלצה שלנו, היא לעשות שימוש בתוכנית למשך 14 יום לפחות, ללא התחייבות, ורק לאחר מכן, יעמדו לרשותך עוד 3 ימים, לשקול האם באמת ובתמים ברצונך לפרוש מהתוכנית. כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת, יכול ונציג לך בשלב זה, שאלון קצר למילוי וולונטרי. בכל מקרה, במידה ובמהלך תקופה זו תחליט לפרוש מהתוכנית, אנו נכבד את החלטתך זו, נפסיק להמשיך לחייב אותך ונשיב לך כל תשלום בו חוייבת, ללא קנס או דמי ביטול. לאחר חלוף תקופה זו, לא יתאפשר ביטול או החזר כספי.
מתום שישה חודשים מתחילת התוכנית ואילך, חברתנו מאפשרת בכל עת וללא הגבלה, לפרוש מהמשך התוכנית, ובמקרה שכזה החיוב יסתיים בחודש העוקב (אולם לא יינתן החזר בגין חיוב שכבר בוצע, למעט ככל והתמורה שולמה מראש לשנה). כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת, יכול ונציג לך בשלב זה, שאלון קצר למילוי וולונטרי.
הביטול יכול שיעשה או באמצעות הודעה בדואר רשום לכתובת קורצאק 1 ירושלים מיקוד 9682501 או במייל למחלקת שירות הלקוחות שלנו bornfreeonline1@gmail.com, או בטלפון שמספרו 052-8990179 או בהודעה בעל פה במשרדי החברה בתיאום מראש מול נציגי השירות בכתובת כתובת קורצאק 1 ירושלים מיקוד 9682501, והכל בימים א’ עד ה’ בין 10:00-17:00 או בקישור הייעודי המצוי לביטול באתר (לחץ פה) או דרך עמוד צור קשר באתר. הודעות שתישלחנה או שתתקבלנה לאחר שעות/ימי העבודה תטופלנה עם החזרה לעבודה. שליחת ההודעה כשלעצמה, אינה מהווה אישור מצד החברה בדבר קבלת ההודעה ו/או שהביטול תקף ובכפוף להוראות כל דין, את החברה תחייב הודעה חוזרת מטעמה, מאת אישור נציג/ת החברה, במייל חוזר או בכל דרך אחרת, בדבר עצם קבלת הודעת הביטול ו/או תוקפו. במסגרת הודעת הביטול יש למסור פרטים שעמם בוצעה ההרשמה, כגון שם מלא, מס' נייד, מס' מייל, מס' הזמנה וכו', לרבות במידה וההרשמה בוצעה ע"י גורם אחר, על מנת שבאמצעותם תוכל החברה לשייך את בקשת הביטול להרשמה ואת סוג השירות/ים אשר מבוקש לבטל.
לידיעתך, בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה: (1) בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם; (2) בשירות – בתוך ארבעה עשר (14) ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים הקבועים בחוק בנוגע לגבי העסקה, לפי המאוחר, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים הקבועים בחוק לגבי העסק, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
לינק לביטול עסקה.
מדיניות החזרת טובין שלא עקב פגם
מדיניות החזרת הטובין של חברתנו הינה בהתאם להוראות כל דין, ובמידה והדין אינו מקנה זכות כאמור, לא תוקנה ללקוח זכות עודפת.
רישיון שימוש בתכני השירותים
החברה הינה הבעלים של התוכנית, הכוללת ידע, רעיונות, שיטות עבודה, ותכנים שונים כגון למידה אינטראקטיבית, סרטונים, אינפוגרפיקה אינטראקטיבית, סקרים, מסמכי עבודה, הנחיות, יומן מסע אישי, עזרי תמיכה, מענים אוטומטיים לשאלות, פורום אנונימי ועוד (להלן: "התכנים"). החברה שומרת לעצמה את הזכות לעשות שינויים בתכנים עצמם לכל אורך התכנית, לטובת שיפור מתמיד. בכל שלב ושלב יומן המסע האישי יוותר כפי שהוא ויהיה חשוף ללקוח בלבד.
ללקוח תינתן אפשרות לצפות בתכני התוכנית, למשך תקופת השתתפותו בתוכנית והתשלום בגינה. בתום תקופת התוכנית ו/או התשלום בגינה, לפי המוקדם, רשאית החברה, שלא לאפשר צפייה נוספת בתוכנית, בין ללקוח ובין לכלל הלקוחות.
ההשתתפות בתוכנית ו/או הצפייה בתכנים ו/או בעבודות האישיות ו/או הגישה ליומן האישי ו/או לפורום האנונימי, תעשה באמצעות תקשורת מרחוק ו/או באמצעים דיגיטליים שונים, ולפיכך הלקוח נדרש להחזיק ולקיים מכשיר קצה (כדוגמת טלפון נייד, מחשב אישי וכיוצ"ב), גישה לרשת האינטרנט, הורדת יישומים כגון וואטסאפ/טלרגם/מייל/אפליקציה ייעודית, הסכמה לתנאי השימוש של כל יישום ו/או אתר וכיוצ"ב. ככל ובמהלך תקופת השירות, יתרחשו התפתחויות טכנולוגיות ויהיו שדרוגים כאלה ואחרים (ובכללם עדכוני גרסה מטעם המכשיר ו/חברת התקשורת, יבצע הלקוח, עדכון/שדרוג/שינוי אמצעי הצפייה בשירות, ויהא עליו לעשות כן, בעצמו ועל חשבונו.
להלן תמצאו את סעיפי רישיון השימוש בתכנים (להלן: "הרישיון"). הרישיון מהווה הסכם מחייב בין החברה לבין כל משתמש בתכנים (להלן: "המשתמש"), והשימוש בתכנים מהווה הסכמה לאמור ברישיון.
הרישיון חל על כל צורות השימוש בתכנים ועל כל סוגי האמצעים הטכנולוגיים באמצעותם משתמשים בתכנים.
החברה הינה הבעלים הבלעדיים והיחידים בתכנים ובכל דבר ועניין הקשור אליהם, לרבות כל פטנט, זכות יוצרים, מדגם, אמצאה, רעיון, ידע, סימן מסחרי, שם מסחרי, סוד מסחרי, טכנולוגיה, עיצוב, תמונה, סרט, ממשק גרפי, לוגו, סיסמה, סמל, סימן, תהליך, תקן, ובכל נכס אחר, פיתוח, שינוי ו/או שיפור של האמור לעיל, אשר יפותחו, ייווצרו, יגרמו ו/או יתגלו בקשר או כתוצאה השימוש בתכנים ו/או בתכנים, בין אם הוא ניתן להגנה כפטנט אם לאו, ניתן להגנה של זכויות יוצרים או זכויות קנייניות אחרות בין אם לאו, ניתן לרישום אם לאו.
ידוע למשתמש כי התכנים הינם בגדר מידע עסקי חיוני וקנייני של החברה, שאינו נחלת הרבים ואינו ניתן לגילוי בנקל על ידי אחרים, אשר סודיותו מקנה לחברה יתרון עסקי על פני מתחריה והחברה נוקטת אמצעים סבירים לשמור על סודיותם. הריני מצהיר ומתחייב כי ידוע לי שהקניין הרוחני הוא ייחודי ובעל ערך לחברה וכי גילויו שלא לטובת החברה עלול לגרום לה נזק ו/או הפסד.
רישיון השימוש בתכנים, הינו אישי, מוגבל, במהלך השירות בלבד, בלתי-בלעדי ואינו ניתן להעברה, הסבה, השאלה, השכרה או הענקה לצדדים שלישיים כלשהם, במישרין או בעקיפין, בלא קבלת הסכמתה המפורשת והכתובה מראש של החברה והמשתמש לא יעשה בתכנים כל שימוש, שאינו מורשה במפורש ע"י החברה, לא יגלה ולא יעביר את שם המשתמש/יוזר והסיסמה לאתר ו/או לאפליקציה או כל תוכן מהתוכנית לצד שלישי כלשהו, זולת אם הדבר נעשה בתוקף הוראה חוקית של רשות שלטונית מוסמכת, ובלבד שבמקרה כזה יודיע על דרישה כזו לחברה בהקדם האפשרי על מנת לאפשר לה לפעול למניעת חשיפתו כאמור.
מובהר כי כל שימוש בתכנים באמצעות מכשיר נייד או אמצעי אחר אשר אינו רשום על שם בעל הרישיון, או אשר נעשה על ידי אדם אחר מלבדו, יהווה הפרה יסודית של הסכם זה. לצורך אכיפת תנאי רישיון זה, החברה תהיה רשאית לשלב באתר ו/או באפליקציה ו/או בתכנים, אמצעי זיהוי, ניטור ורישום שימושים (כגון זיהוי מספר סידורי של מכשיר, כתובת IP, או מזהים טכניים אחרים), ולבחון מעת לעת האם מתבצעת גישה ממכשירים או משתמשים בלתי מורשים. בעל הרישיון נותן בזה את הסכמתו המלאה לשילובם של אמצעים אלה ולשימוש במידע הטכני הנאסף לצורך אכיפת תנאי הסכם זה בלבד.
חברתנו מאפשרת רכישה של התוכנית ע"י לקוח, במטרה להענקתה המיידית במתנה לאדם קרוב, לשימוש פרטי בלבד, וזאת בכפוף לכך שמקבל המתנה יכנס בנעלי נותן המתנה לכל דבר ועניין, יהיה כפוף לכל תנאי רכישה אלו, מדיניות הפרטיות ויתר ההצהרות וההתחייבויות שנטל על עצמו הלקוח בתהליך הרכישה ויאשר זאת בכתב לחברה, בהתאם לבקשתה.
המשתמש מתחייב לא לעשות כל שימוש בתכנים, שלא למטרה שלשמה הם נמסרו לו, ובכלל זה לא לפרסם בכל צורה את התכנים, לא להעלותם לרשת או לענן, בין במישרין ובין בעקיפין, מבלי לקבל אישור מהחברה מראש ו/או בכתב.
ידוע למשתמש כי חל איסור על עשיית שימוש בתכנים לצורך הנדסה חוזרת, שיכפול, הפצה, הוצאה לאור, הצגה בפומבי וכו', בין בתמורה ובין שלא בתמורה.
כל שימוש בתכנים ללא רישיון בתוקף יהווה הפרה של זכויות היוצרים של החברה ועוולות נוספות כלפיה.
התחייבות זו של המשתמש לשמירה על סודיות וקניין רוחני תחול אף לאחר תום הרישיון, מכל סיבה שהיא, וזאת ללא הגבלת זמן או מקום.
איכות ואחריות
התכונות העיקריות של השירות, הינן כפי המפורט תנאים אלו. צוות שירות הלקוחות של בורנפרי אונליין ישמח לעמוד לרשותכם בשאלות נוספות לגבי השירות במייל bornfreeonline1@gmail.com בשעות הפעילות בימים א-ה בין השעות 10:00-17:00. פניות שתתקבלנה לאחר שעות הפעילות ייענו בהקדם האפשרי עם החרה לעבודה.
החברה לא תהיה אחראית לכל מצב רגשי, נפשי, רפואי או פסיכולוגי שיתעורר במהלך ו/או עקב השירות, לרבות החמרה במצב רגשי או פסיכולוגי. כל השירותים הניתנים על ידי החברה אינם מיועדים לאבחון או טיפול בבעיה נפשית, והשירותים אינם תחליף לטיפול רגשי, רפואי או פסיכולוגי והלקוח מתחייב במפורש לפנות לטיפול מקצועי אם חש החמרה כלשהי במצבו.
הלקוח מבין ומסכים כי הוא ו/או מי מטעמו לא יפנה לחברה בתביעה או דרישה הנוגעת לטיפול במצבים רגשיים, נפשיים או רפואיים.
הלקוח מסכים כי במקרה שבו יתעורר חשש כנה למצבו של המשתמש, אשר יכול להוות סכנה לחיי הלקוח או לאחרים (לרבות מחשבות אובדניות, מחשבות פוגעניות או כל מצב חירום בריאותי), החברה תהא רשאית, אך לא חייבת, לפנות לגורמים מקצועיים, כולל פסיכולוגים, רופאים, גורמי טיפול, או רשויות חירום, במטרה להבטיח את שלומו וביטחונו של הלקוח והלקוח מוותר על כל טענה לפגיעה בפרטיות וכיוצ"ב. במקרים כאמור, החברה תפעל בהתאם למצב, על פי שיקול דעתה, תוך שהיא שומרת לעצמה את הזכות לדווח לגורמים המתאימים אם יימצא כי הלקוח נמצא בסיכון חמור, וזאת כדי להבטיח את בריאותו ובטחונו של הלקוח.
הגבלת אחריות להצלחה ושיפור המצב
הלקוח מבין ומאשר כי החברה אינה נותנת כל התחייבות או הבטחה לשיפור במצבו הרגשי, האישי, הבריאותי, הנפשי או הפיזי של הלקוח כתוצאה מהשירותים המוצעים. התוצאות שיתקבלו מהשירותים משתנות באופן אינדיבידואלי בין לקוח ללקוח, ואין כל ערובה שהמצב של הלקוח ישתפר כתוצאה מהשירותים.
בנוסף, הלקוח מודע לכך שהמצב הבריאותי, הנפשי או הרגשי שלו עשוי להישאר ללא שינוי, לחזור לקדמותו או אף להחמיר במהלך או לאחר קבלת השירותים, והחברה אינה אחראית לכך.
הלקוח מצהיר ומאשר כי לא תהיה לו זכות להחזר כספי בגין השימוש בשירותים, גם אם לא השיג את השיפור המצופה במצבו או אם המצב לא השתפר ואף החמיר בסיום השירות.
כללי
החברה עושה כמיטב יכולתה להימנע מטעויות בפרסום שירותים, לרבות מחירם, תוכנם, מועד האספקה וכיוצ"ב. במידה ולאחר ביצוע ההזמנה יסתבר לחברה כי חלה טעות לגבי השירות, תהא החברה רשאית שלא לקבל את ההזמנה, ותמסור על כך הודעה ללקוח. אם חויבת בטעות, אתה מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל bornfreeonline1@gmail.com..
כדי שנוכל לספק לך את השירותים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים לאספקת השירותים ולחיובך. החברה לא תספק את השירותים שהזמנת, אם ההזמנה לא נקלטה במחשביה, או אם נקלטה באופן משובש, וזאת גם אם מקור התקלה הוא במחשבי החברה. אם לא תקבל אישור על קליטת ההזמנה בתוך יומיים מביצועה, יש להניח כי חלה בה תקלה. במקרה כזה, מומלץ שתפנה אלינו באמצעות אחד מאמצעי יצירת הקשר המצוינים באתר.
במקרה שהעסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי של הלקוח או במידה ומכל סיבה אחרת תחליט החברה שלא לקבל את ההזמנה, כי אז תהא החברה רשאית לשגר למזמין הודעה, באחד מאמצעי ההתקשרות שציין המזמין בעת ההזמנה, כי ההזמנה מבוטלת, ובמקרה כאמור לא תהא למי מן הצדדים כל טענה כלפי משנהו, מכל סוג ומין. אם חויבת בטעות, אתה מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים.
אחריות החברה בעניין מועד ביצוע האספקה, מסתיימת במועד משלוח באמצעי דיגיטלי אפשרות לצפייה בשירות לידי הגורם שנבחר לביצוע האספקה, והחברה פטורה מאחריות כלשהי בגין עיכוב מצד גורם האספקה בביצוע האספקה בפועל.
מידע, תכנים, סרטונים, תמונות וכו' לגבי השירותים, אם וככל שהוצגו בפני הלקוח בטרם קבלת השירות, הינן להמחשה בלבד.
חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרת איכות.
תנאים אלו וכן תכני התוכנית מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות, אך פונים לכל המינים והמגדרים.
הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת בין הצדדים מוקנית לביהמ"ש המוסמך בעיר ירושלים בלבד.
רכישת שירות מהחברה, תשלום/מסירת פרטי כרטיס האשראי לחיוב, מהווים הסכמה לתנאי הרכישה המפורטים בהסכם זה ומדיניות הפרטיות באתר זה. הלקוח מצהיר כי בטרם התקשר עם החברה בהסכם זה, קיבל מהחברה מידע מלא ומפורט אודות השירות ותנאי הסכם זה, וכן הזדמנות סבירה לעיין בתנאי הסכם זה, והצטרפותו נעשתה על יסוד התאמת השירות לצרכיו והסכמתו לאמור בהסכם זה.
חברתנו הינה עסק הפועל למטרות רווח, והעוסק בשיווק ומכירת שירותים ושירותים, הן לצרכים והן לעסקים. האמור בהסכם זה, אינו בא כדי לפגוע בזכויות קוגנטיות של צרכן פרטי הרוכש שירות/שירות לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי מכח חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981 ואינו בא להוסיף על זכויות עסק מכח הוראות כל דין.
פרטי החברה
בורנפרי אונליין בע"מ ח.פ. 517210993 רח' קורצאק 1 ירושלים מיקוד 9682501, טל. 052-8990179 מייל: bornfreeonline1@gmail.com.