דרכים ומידע דרוש לביטול עסקה
חברתנו בורנפרי אונליין בע"מ (להלן: "החברה") מאפשרת ביטול הרשמה לתוכנית, וקבלת החזר מלא בגין כל סכום ששולם בפועל עבור התוכנית, וזאת במהלך התקופה שממועד ההרשמה ועד לחלוף 17 יום ממועד תחילת התוכנית. בדרך זו, יכול הלקוח להתחיל בתוכנית, להתרשם אישית מטיבה ורק לאחר מכן להחליט, האם התוכנית מתאימה למטרותיו. ההמלצה שלנו, היא לעשות שימוש בתוכנית למשך 14 יום לפחות, ללא התחייבות, ורק לאחר מכן, יעמדו לרשותך עוד 3 ימים, לשקול האם באמת ובתמים ברצונך לפרוש מהתוכנית. כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת, יכול ונציג לך בשלב זה, שאלון קצר למילוי וולונטרי. בכל מקרה, במידה ובמהלך תקופה זו תחליט לפרוש מהתוכנית, אנו נכבד את החלטתך זו, נפסיק להמשיך לחייב אותך ונשיב לך כל תשלום בו חוייבת, ללא קנס או דמי ביטול. לאחר חלוף תקופה זו, לא יתאפשר ביטול או החזר כספי.
מתום שישה חודשים מתחילת התוכנית ואילך, חברתנו מאפשרת בכל עת וללא הגבלה, לפרוש מהמשך התוכנית, ובמקרה שכזה החיוב יסתיים בחודש העוקב (אולם לא יינתן החזר בגין חיוב שכבר בוצע, למעט ככל והתמורה שולמה מראש לשנה). כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת, יכול ונציג לך בשלב זה, שאלון קצר למילוי וולונטרי.
הביטול יכול שיעשה או באמצעות הודעה בדואר רשום לכתובת קורצאק 1 ירושלים מיקוד 9682501 או במייל למחלקת שירות הלקוחות שלנו bornfreeonline1@gmail.com, או בטלפון שמספרו 052-8990179 או בהודעה בעל פה במשרדי החברה בתיאום מראש מול נציגי השירות בכתובת כתובת קורצאק 1 ירושלים מיקוד 9682501, והכל בימים א’ עד ה’ בין 10:00-17:00 או בקישור הייעודי המצוי לביטול באתר (לחץ פה) או דרך עמוד צור קשר באתר. הודעות שתישלחנה או שתתקבלנה לאחר שעות/ימי העבודה תטופלנה עם החזרה לעבודה. שליחת ההודעה כשלעצמה, אינה מהווה אישור מצד החברה בדבר קבלת ההודעה ו/או שהביטול תקף ובכפוף להוראות כל דין, את החברה תחייב הודעה חוזרת מטעמה, מאת אישור נציג/ת החברה, במייל חוזר או בכל דרך אחרת, בדבר עצם קבלת הודעת הביטול ו/או תוקפו. במסגרת הודעת הביטול יש למסור פרטים שעמם בוצעה ההרשמה, כגון שם מלא, מס' נייד, מס' מייל, מס' הזמנה וכו', לרבות במידה וההרשמה בוצעה ע"י גורם אחר, על מנת שבאמצעותם תוכל החברה לשייך את בקשת הביטול להרשמה ואת סוג השירות/ים אשר מבוקש לבטל.
לינק לביטול עסקה.
לידיעתך, בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה: (1) בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם; (2) בשירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים הקבועים בחוק בנוגע לגבי העסקה, לפי המאוחר, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים הקבועים בחוק לגבי העסק, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
מידע מלא אודות אפשרות הביטול, תמצא בתנאי הרכישה באתר.
תאריך עדכון אחרון 29.10.2025 .